Bästa helgen på länge!!

Hej!
 
Trotts en del tveksamheter då det var så nära inpå ställde jag in medlmesträffen i helgen och valde istället att vara kvar i Stockholm och umgås med Dille människor och min vän från söder. Kunde antagligen inte gjort ett bättre val otroligt glad att jag valde att vara kvar. Har varit en otroligt rolig helg och ja synd att helgen liksom är så kort!! 
 
Helgen började med en fartfylld och bra föreställning med Horse show i Friends Arena för att sedan möta upp min vän från Dille umgås, och sedan möta upp min vän från söder och åka iväg till de ställe vi skulle sova under helgen och där även träffa resterande Dille människor. Otroligt kul att träffa dem igen och ja länge sedan jag fick sådan energi kick! 
 
Under Lördagen, hade jag ett foto uppdrag, och sedan var vi mycket i gammla stan vilket var väldigt trevligt, avslutade dagen med en tur till Aifur och sedan hem till huset där vi sov under natten med flertalet roliga timmar innan vi till slut slocknade efter en rolig dag.
 
Söndag blev avskeddsdag - Dille gänget drog sig hemmåt redan vid 13 och jag och min vän från söder vinkade av dem och fortsatte mot stan. Vi hann med två jullmarknader, en trevlig stund på ett av många av stans caféer och att bara ta det lungt lite awsome så där! Haha om någon undrar om man kan glömma bort alla förutom en person om man befinner sig på ett ställe med många människor kan jag meddela att det är fullt möjligt :P Mupp! :P 
 
Vi konstaterade också att det var på tok för länge sedan vi var uppe i Östersund och att vi båda ganska ofrivilligt egentligen lämnade/ flyttade ifrån Jämtland och östersund. Så nu hoppas vi på att kunna åka upp snart igen för att hälsa på och vara om ens för en stund i enligt mig Underbara Jämtland <3 
 
ett litet citat från Ikki som syftade på mig: "Du är en lantissjäl i en stadsmänniskas kropp."
 
Bild: Malin J
 
Muppiga och gulliga lilla människa ;P
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback