Ett år har snart passerat och snart är Julen här!!

Hej!
 
Ja idag är det den 17 december. Jag har haft mitt körkort i ett år och 4 dagar och jag är inne på mitt andra och sista natt pass för denna veck och... det är 7 dagar kvar till Jul. Kan inte riktigt att det känns som om Julen endast är en vecka bort men ja så är det. 
 
Bara ett fåtal julklappar kvar att inhandla innan det är dax. Har en liten förkylning på gång dock hoppas jag kunna bli av med den snarast möjligt! Då jag har mycket jobb inplanerat runt jul och mellandagarna och att dras med en förkylning då är ingen hit! 
 
Efter Jul kommer som så många andra år förre detta år nyår. Detta är har gått otroligt fort och jag har gått från Jämtlänning till Bålsta bo. Pluggat på distans, bott hemma och jobbat i snart ett år. Ganska sjukt att det ändå snart är så länge sedan denna förändring skedde. Stundtals känns det som igår jag satte mig i bilen och åkte söder ut från Östersund och stundtals är det bara att konstatera att det hänt otroligt mycket under de månaderna jag varit boende i söder, eller ja snarare i mellan Sverige men i söder om man jämnför med Östersund :)
 
Om jag tänker tillbaka på året måste jag säga att året väldigt mycket smälter ihop från slutet av februari och till nu. eftersom jag jobbat otroligt mycket och knappt varit ledig alls under dessa månader. 
 
Random bild på mig från en foto session i Östersund. 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback