Event och evenemang sommaren 2014

Hej på er!
 
fullt ös medvetslös... Ne inte riktigt så men ja mycket är det! Funderar lite på i sommar och vilka event jag skulle vilja delta och närvara under. 
 
Pride har nu i tre år varit en av få fasta event varje sommar. Ett riktigt roligt event där vi är många som träffas en gång per år och främst under pride. Grymt kul är det också att träffa dessa människor lite oftare än en gång om året även o den veckan tenderar att bli ganska intensiv! En del har jag fått möjlighet att träffa under året vilket varit fantastiskt kul! Har faktiskt hunnit med att åka på två pride i år och ja att göra det till en tradition vore inte helt fel! De två jag har varit på i år är Stockholm och Gotland pride vilket varit väldigt roligt! 
 
Tillbaka till event i sommar en vecka är jag mer eller mindre bokad för att vara på pride, veckan innan och troligen samma helg som pride är det andra event som jag funderat en del på. Att uttöka och att prioritera event och festivaler denna sommar och delta på så många som möjligt vore riktigt roligt! 
 
Sommaren som varit var det jobb som stod i fokus, och eftersom det var vad jag fokuserade på körde jag järnet, vilket resultera i att jag kunde jobba 2-3 veckor i sträck minst i somras och på så viss hade jag svårt att hinna med annat. Så ja kanske vore något att koncentrera jobb till färre veckor men ännu mer intensivt och fokusera på att också umgås och åka på roliga event som jag detta år valde att avstå ifrån på grund av jobb. 
 
Hoppas på en händelserik och rolig sommar, somaren 2015 :) 
 
Olika happenings jag deltagit eller befunnit mig på i år!
we are stockholm! Arcadia 
Stockholm Pride!
STHLMS Kultur Festival och konsert med Hoffmaestro
Stormvarning Vita Bergsparken (mobil bild)
Demonstration mot Svenskarnas Parti 
Demonstration mot Svenskarnas Parti 
Bostads Brist kampanj på SU -> sova i tält 
Gotland Pride 
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback