Psykiskt värre

Hej!
 
Ja det är bara att konstatera saker som jag hoppats på kommer kort och gott inte att gå ihop! Score! Not men men skit samma, har varit lite lagom irriterad fram och tillbaka men men what to do, Just nu går det inte att göra så mycket utan mest bara försöka leva med det. 
 
Just nu sitter jag och tittar på massa filmer om ADHD och ADD intressant kan jag säga. Eftersom jag läser Hälsopsykologi tänkte jag att det är en bra sak att titta på, inte bara för att det är intressant men också för att jag själv kan se mig själv i en del av vad människor med ADHD och ADD beskriver. 
 
Skolan har minst sagt varit en bergodalbana och än idag finns det saker som jag inte föredrar eller helst inte gör. 
 
Mer detaljer vill jag inte gå in på men psykiska sjukdomar och hur vi människor fungerar och tänker har varit något som alltid facinerat mig.
 
 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback