Tiden går fort när man har roligt??

Hej!
 
En dag som denna, ja vad säger man, studierna har fått ta plats idag vilket är bra nu när det snart bara är ett par veckor kvar tills det är över för den ena kursen och början på nästa. an knappt vänta längre att få flytta ska bli så otroligt skönt och ser så sjukt mycket fram emot det. 
 
Saker som inte vill funka nu får vara. Till våren blir det fokus på att leva, försöka vara här och nu, njuta av att ha min egna lägenhet och att äntligen få riktig fart på min utbildning igen. Inte för att jag inte studerat något innan men blir såklart skillnad när man tilhör en tydlig grupp och när det blir social och kul att studera. 
 
Ser sjukt mycket fram emot det. Idag var jag iväg in på REA:n igen. Hade inte så bra med tid men lite hittade jag i alla fall, en lång kofta som är sjukt skön att ha när jag sitter och pluggar, ett par nya jeans, haha verkar som mitt byx tema blivit väldigt grönt då jag numera har tre gröna byxor xD Köpte även en ny röd jacka, som dessutom är lite längre vilket är skönt då även benen kan vara lite varma. 
 
En så länge har jag tre - fyra lådor som ska med till nya lägenheten och mest troligt en riktigt skön bäddsoffa, inte så värst trendig kanske men har planer på hur jag ska lösa det :)
 
Har även slängt iväg en liten beställning till ALIexpress, ser fram emot att få leveransen och se vad det egentligen är jag har bestämt. 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback