SOON PRIDE!

Hej!
 
tre dag pass, ett natt pass och tre natt pass är numera avklarade och ett kvälls pass och ett dag pass återstår denna vecka. Efter en relativt okej sömn är jag relativt pigg och sjukt taggad på nästa vecka!! Ja vad ska man säga finns det hat finns det anledning att festa!!! Nästa vecka kommer jag leva i typ ja vad ska man kalla det fest, paradis, dröm nja jag vet inte. Ska bli sjukt härligt. Pride är lite av årets höjdpunkt måste jag påstå. Enda veckan jag är ledig denna sommar och så mycket som jag valt bort under denna sommar då allt fokus varit på jobb men trotts det vägrar jag att missa denna vecka!! 
 
Galen och rolig musik som flödar från mina högtalare gör mig heller inte mindre taggad!! 
 
En liten "aktion" bild på mig för några år sedan?! :)
 
//Elise/ Zai 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback