whats up whats next?

Hej på er!!
 
Dagarna rullar på fort och jobb dagarna blir allt fler. Eller ja nästan lite så. Mitten av Juli nu vart tog sommaren vägen? Jag jobbar för fullt och tror på en lugnare månad framför mig. Om jag gillar det vet jag inte. Dock hoppas jag att jag ska kunna spendera lite tid med vänner och bekanta eftersom jag just nu inte har tid till mycket annat än jobb. Att jobba mycket i sommar har varit mitt mål hela tiden för att i höst eller vid ett senare tillfälle ha större möjligheter och göra något som jag länge velat. 
 
Idag har jag tre jobb dagar framför mig och många många fler bakom mig. På söndag är min Lediga dag på väldigt länge! och har en del planer vilket jag ser fram emot! 
 
Just nu lyssnar jag på pepp musik och funderar på hösten och kommande veckor. Om ett par veckor är det återigen Pride något som ska bli otroligt kul!! tycker att det kan vara nu istället fast då skulle det å andra sidan också snart vara över så har sina fördelar att det fortfarande är ett par veckor kvar. 
 
Hade egentligen tänkt uppdraget som fotograf som jag sätt fram emot sedan förra året. Dock har det blivit ändringar. Visst är det tråkigt men med en grym gruppledare vänner, bekanta nya och gammla ansikten ser jag fram emot en otroligt rolig vecka med på tok för lite sömn. 
 
Hösten då? Ja det är vad som konstant snurrar i mitt huvud vart kommer jag att hamna vilka val och beslut ska jag svara ja och nej till och vad kommer resultatet att bli? 
 
Hästar vänner och utlandet är vad som är mest inspirerande just nu och gärna i kombination på ett eller annat sätt!! 
 
 
 
Bara för att jag så ofta står bakom kameran har jag få bilder på mig och andra, allt att de är andra som tar bilderna då jag är med haha,  här är en typiskt student bild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback