when things change, and i make it!

 
 
Hej!
 
Imorgon blir min 15 jobb dag på raken, Ja det var min förhoppning att kunna jobba massor nu i sommar. Det betyder även att andra saker valts bort. Dock har jag försökt hinna med annat också. de timmar på dygnet då jag faktiskt är ledig. Men med ett hus som är kaos och saker och ting från höger och vänster som inte blir av eller som ställs in är det inte så lätt. Just nu ser jag fram emot måndag och att förhoppningsvis få vara helt själv i några timmar imorgon. 
 
Göra vad jag vill, bara vara, ligga och skriva och filura på min berätelse för att få fram de olika karaktärerna, något jag verkligen sett fram emot. 
 
Imorgon ska jag upp vid sju för att vara på jobbet kl 8 och slutar 16:30. Hittils har jag hunnit med gymmet tre gånger denna vecka och varit ledig från gymmet en dag. Hoppas på att hinna med gymmet en snabbis imorgon också. Då jag återigen kan träna rygg och ben. Med lite tur känner jag även av den träning jag körde idag som var axlar och mage. 
 
Ha det great! Fler uppdateringar kommer när jag är ledig! 
 
En kort notis är också att jag från och med Augusti/September inte längre kommer att jobba hos en av mina brukare. Tråkigt men i dagens läge är det bästa lösningen efter de förändringar som kommer att ske. 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback