Jobb hela sommaren!! Japp japp!

jump of the clif and let your wings carry you! :)
 
Hej!
 
första jobb dagen efter fyra dagar ledigt med Ikki! Varit en härlig vecka och vi har hunnit med massor. Trotts det har dagarna gått på tok för fort -> som vanligt! 
 
men nästa resa är inplanerad och kan möjligen bli ännu tidigare med lite tur!
 
Just nu pratar de flesta om ledighet på jobbet och hemma. Många går på semester ser fram emot semestern eller redan har semester. 
 
Semester och långledigt känns väldigt långt bort! Visst hade jag fyra dagar ledig denna vecka vilket var uppskattat. Kommer även att ha ca en vecka ledigt under sommaren om inte det bli förändring. Detta återstår att se. 
 
Har lite den inställningen just nu, att om jag ändå ska jobba hela sommaren kan jag lika gärna jobba varje dag! Har ockaå insett hur mycket jag faktiskt uppskattar mina varierande arbetstider. Att inte alltid vara upptagen samma tid samma vecka. Med varierande arbetstider blir veckorna heller inte lika monotona vilket jag tycker är bra! Något som också bidrar är att ha flera brukare och två jobb som i min situation. 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback