My life, these days, when time flies!

Hej!
 
Idag har jag gått min första intro dag på mitt nya jobb. Ska börja jobba på Återvnings centralen i min kommun. Med de fullspäckade schemat de två senaste veckorna och möjligheterna med ett nytt jobb och nya erfarenheter och lärdomar så inser jag väl att det gällar att prioritera vad som betyder och vad jag anser viktigt och lägga annat på hyllan.
 
Kommer att plugga denna termin ut och läsa klart då två kurser jag nu läser. I och med att jag flyttade hem bestämde jag mig för att hoppa av en av de kurser som tillhör programet och fokusera min tid på jobb och annat.
 
Idag försöker jag balansera mellan två jobb, en vovve som jag vill lägga ner massor av tid på, en häst, och något typ av social liv någon gång i mellan allt annat som jag vill fokusera på. Mellan allt detta ska jag också plugga. Mitt stora intresse för mina projekt och min mer praktiskt lagda intressen som jag mer eller mindre varit hemmad till att göra det senaste halvåret börjar komma igång mer nu och något jag även vill lägga tid på. 
 
Med andra ord så är mitt schema/vardag i dagens läge ganska fullspäckat med saker och ting som ska göras och hinnas med. 
 
I höst blir det utomlands som gäller. Vill uppleva något nytt se något nytt och möta nya utmaningar! sträcka ut mina vingar, hoppa ut från stupet och hoppas att det bär!
 
 
 
 
 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback