Fullt Ös Medvetslös!!

Hej!
 
Efter min vecka i söder var det egentligen tänkt att min vän skulle följa med mig upp till Stockholm och mellan Sverige men på grund av olika omständigheter så blev det inte så. Synd men så blev det. Istället har jag jobbat sex dagar i sträck 
 
På Valborg var jag ledig och tog det mest lungt och åkte sedan in till stan och träffade en del vänner och främlingar som gick till bekanta. Intressant kväll kan man säga. Blev dock inte allt för sent då jag hade vovven att tänka på men öven jobb dagen efter. 
 
Idag är första lediga dagen sedan valborg. Ibland kan det vara skönt att vara ledig men ja jag trivs ganska bra med att jobba mycket också. Speciellt eftersom jag verkligen trivs på jobben jag har. 
 
Imorgon blir det jobb och sedan fredag teater innan det bär iväg till Östersund i helgen för att hämta ner mina resterande möbler och städa ut min lägenhet. Då blir jag ännu mer offecielt mellan Sverige bo igen. Finns som ingen återvändo. Haha xD
 
 
charmiga kossor på Rölunda Gård där vi firade påsk :)
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback