Natt passet börjar gå mot sitt slut.

Hej!
 
Hoppas på att min kära förkylning ska lägga sig snart, sitter med rinsnuva just nu, inte det roligaste men men. Lite mindre än tre timmar kvar innan mitt natt pass är slut. Har varit ytterligare ett bra natt pass och förvånansvärt lätt att hålla mig vaken. Brukar nästan alltid vara någon timme då man är lite trött men har en så länge nästan varit pigg hela tiden. Skönt tycker jag! 
 
Hem och sova snart och sedan jobba 8-22 på fredag. Har även tre jobb pass i helgen två på Återvinningscentralen och ett som assistent innan det bär av neråt till Borås och södra Sverige igen. Ska bli roligt att komma ner igen!! 
 
en bild tagen för några månader sedan när jag var ute med vovven. 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback