RIP Tinne! <3

Hej!
 
Idag fick jag bekräftat det jag hade befarat! Tinne en av missarna i stallet som jag lite sätt som min, somnade in för någon vecka sedan. Hon var dräktig och detta skulle bli första sommaren för henne där hon själv skulle vara  mamma. Så blev dock inte fallet. Är synd att jag inte visste om det innan. Då hade jag kunnat agera men nu är det försent vilket känns jätte tråkigt. Ända anledningen som jag inte tagit henne med mig hem är för att jag inte bott på ett ställe där jag kunnat ha katt. Först bode jag i Östersund i stan och sedan i en lägenhet för liten för att ha katt och hemma skulle det inte gå med ytterligare en katt. 
 
Här är några bilder på Tinne! <3
 
Tinne i bakgrunden tillsammans med syskon sommar 2013
 
Tinne sommaren 2013
Tinne hösten 2013
 
Tinne hösten 2013
 
Tinne våren 2014 (dräktig)
 
Tinne våren 2014 (dräktig)
 
Tinne håller utkik med ett bra kamoflage våren 2014
 
Hon var inte sjuk utan på fel plats vid fel tillfälle och litade lite för mycket på en och annan :/
 
//Elise C
 
 
 
 

Kommentarer
mary säger:

sv: tack :D att du tycker de e kul att jag är tillbaka igen och bloggar :D Kram

2014-05-14 | 21:04:46
Bloggadress: http://maryphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback