12 November

Hej!
 
Varit en fin dag! kom i säng vid 07:00 imorse och sov i ca 6-7 timmar. Ja lite lite egentligen men men, måste vända tillbaka dygnet! Varit iväg till stallet och min häst och blev ett ridpass i paddocken barbacka. Super mysigt och ja han är superduktig även om jag fortfarande saknar vilja men men får fortsätta jobba på det. 
 
Väldigt bra balans träning att rida barbacka. Hade bra balans förr och har helt ok fortfarande men ja måste jobba mer med min egen balans. liten, orädd och bara göra det som föll en in gjorde mycket med balansen. Men ja som lite äldra och inte alls lika impulsiv så har nog min balans fått lida en del. Hoppas dock på att börja träna upp den igen och med lite tur få ännu bättre balans än vad jag hade när jag var yngre. Vart är Pia när man behöver henne. Syftar på en super duktig tränare i centrerad ridning, grymt bra instruktör när det kommer till balans och sits.
 
Har även hunnit med gymmet idag vilket är toppen! Inte alls varit där lika ofta som jag borde men gick i slutet i förra veckan och idag och med lite tur hinner jag förbi imorgon allt fredag morgon haha om jag nu är lite hurtig men ja kanske vore något :) 
 
Nu blir det plugg!! Lite väl länge sedan jag på ett planerat sätt satte mig ner och studerade! Tappat motivationen ganska totalt när saker och ting har förändrats med de kurser jag läser. Dock måste jag försöka komma igen lite nu om jag ska bli klar med allt. 
 
Ha re bra!
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback