3/3 natt pass (Y)

Hej!
 
Natt jobb tre / tre och fem timmar kvar av passet. Det finns många olika metoder och strategier för att hålla sig vaken allt från olika dryker till mat och olika sätt/tider att sova innan passen för att se till att man är pigg och fyller sin funktion hela natten. 
 
Har under de senaste passen provat koffeintabletter - en funkar inte två funkar troligen bättre allt att det är placebo dock mår jag illa av dem, som med mycket annat så antagligen så är vilja min starkaste och bästa metod. Faktiskt kommer jag en väldigt bra bit med den metoden. 
 
Kaffe är sedan en lång tid tillbaka en icke fungerande metod då jag inte mår speciellt bra av det, illamående är ett ganska vanligt inslag. 
 
pga att jag lätt blir illamående åker jag sällan iväg utan åksjukearmband. Dock har jag misstankar kring att det är stress relaterat men även genom icke existerande dygnsrytm och matvanor inte gör det bättre eller gör att jag blir illamående. Så finns en del att jobba med helt enkelt.
 
Ser fram emot en lugnare jobb vecka nästa vecka då jag även hoppas att jag ska kunna fokusera mer på plugg och fortsätta jobba med de olika uppgifterna osv. 
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback