Att hitta en plats att landa!

Hej!
 
Konstaterade precis att jag snart bott i mellan Sverige i ett år. Hemsk tanke alltså! Vilket också betyder att jag snart inte varit uppe i Östersund och Jämtland på ett helt år. Måste definitivt göra något åt det snart! Har även bott hemma i snart ett år vilket inte alls var tanken från början.
 
Tanken när jag flyttade ner var att bo hemma under våren om jag var tvungen och sedan flytta till England under hösten. Englands planerna ströks och flyttades framåt och att flytta är förbannat svårt med tanke på att det råder en stor bostadsbrist i dessa trakter allt att man får betala en orimligt hög månadshyra. 
 
Hoppas dock på en förändring senast i vår men helst tidigare! Nu den 10 december får jag reda på hur det blir med utbildning till våren i alla fall vilket känns bra! Så hoppas lite på att dessa dagar fram tils dess ska gå fort för att veta mer hur jag ska lägga upp och tänka kring boende och livet i stort möjligen. 
 
Viktigast just nu är dock att hitta något mer permanent boende, där jag kan landa och komma i ordning lite och få till lite rutin. Landa har jag inte riktigt lyckas med sedan jag flyttade hem eftersom det inte är menat att vara permanent. Samt att då skapa riktiga och stabila rutiner på en något osäker och svajande grund är minst sagt en utmaning! 
 
Just nu längtar jag verkligen att finna en plats och tillvaro som känns långsiktig! 
 
Jag i Grekland 2011 :) 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback