dag 308, 57 dagar kvar…

Hej!
 
trotts att vi haft närmare sommar värme i oktober så börjar hösten gå mot vinter och vintern gå mot jul. Inte för att jag ska fokusera på vinter och Jul än då vi trotts allt bara är i början av November och än så länge har det inte kommit någon snö i dessa trakter, så går tiden otroligt fort. Snart har ytterligare en vecka passerat trotts att det var helg nyss. 
 
Det är också ett år sedan jag var Utomlands. Förra året kom jag hem från USA på nyårsafton och åkte då iväg till Göteborg för att fira nyår. Detta år blir det troligen prioritering på jobb över högtiderna. Har mycket jobb redan planerat men en så länge faktiskt ledig på kvällen på nyårsafton har dock passat på att ta ett jobbpass på fm/dagen vilket känns bra!
 
Mycket har hänt detta år kan man säga både med utbildning boende och livet. Får se hur de ser ut under de kommande månaderna har en så länge hälften av alla helger som är kvar av detta år uppbokade och många gånger följt av arbetspass i början av veckan så att åka åka iväg ex upp till Jämtland och dylikt befarar jag kan bli svårt vilket är väldigt tråkigt!
 
// Elise C 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback