Dealing with day time - Waiting for night time!

Hej!
 
Har varit lite liv i huset nu på morgonen och hästarna har kallat men har lyckats sova en del i alla fall. Idag har jag tänkt att försöka hinna med att träna två hästar lite beroende på väder och vind. Först min egna och sedan Wille. och även få till det att plugga en stund. 
 
Just nu sitter jag med en stor kopp Te och bara funderar, Skönt faktiskt, irritationer kommer upp och sedan lägger sig, musiken lyriken, melodin vaggar in mig i en mysig stämning bortom irritation och fundering. 
 
Om jag hade haft färg, penslar och något att papper/duk hade det varit underbart men har dock inte lyckats skaffa in något av detta ännu. Vilket kan vara bra när det kommer till plugg. 
 
Bild från Prediostenen Foto: Ikki 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback