E helt ny värld!

Hej!
 
Fick mitt inlogg till worldfengur för några dagar sedan så har surfat runt lite och hittade info om min lilla ängel eller vad jag nu ska kalla henne. Faktiskt inte Agnes utan en liten Hildur som jag aldrig fick äran att äga på papper men blev väldigt fäst vid henne när hon var en bråkig och trottsig unghäst och ja, helt underbart att få följa henne, sakna henne när hon var iväg på inridning och sedan få möjlighet att rida och träna henne inför köp. Otroligt härlig häst och antagligen bland de hästar jag absolut fäst mig vid mest!
 
Hittade precis info om att hon har en halv syster född 2009 i Danmark. Självklart kommer ingen att vara som Hildur men blev glad när jag fann den informationen! Så ja slängde iväg ett mail hur konstigt den en kan vara var jag som tvungen!
 
Underbara lilla tjej!! <3 Snacka om att sakna henne!! <3
 
Att få reda på dagen efter att det var försent för ett enkelt farväl känns förjävligt ibland men försöker fokusera på alla minnen vi haft istället! 
 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback