Förhoppningar!!

Hej!
 
För några somrar sedan hade jag praktik i dalarna där jag fick träna många olika hästar. Fick bland annat äran att rida ett fantastiskt 6 årigt sto efter Illingur från Toftum. En fantastiskt rolig och flott häst! Efter denna härliga upplevelse har en häst efter samma hingst funnits lite på kartan och har sedan vi letade häst första gången då vi även besökte gården där Illingur står haft ögonen på deras hemsida. 
 
Har sedan en tid tillbaka haft ögonen på ett par hästar men kanske främst en unghingst. Så otroligt fin och en häst som verkligen tilltalat mig under åren. Gång på gång kommer det upp nya annonser på honom, vilket jag inte alltid blir så pepp på då chansen ökar att han blir såld. Finns numera även uppdaterade bilder på honom och som väntat är han otroligt flott och troligen ett roligt och spännande projekt för framtiden.
 
Just nu tycker jag mest att dagarna ska gå och att han ska få förbli "till salu" ett tag till! För att möjligen kunna slå till om några månader! 
 
Ett inspirerande och roligt projekt i hästväg med mycket tempo och gång skulle inte vara helt fel!! Att träna och rida hästar som verkligen ger en hopp är en otroligt roligt upplevelse. På Island tränade jag ett antal hästar som jag blev väldigt fäst vid. Där det kändes som tiden liksom stod still även om den inte alls gjorde det, att rida med allt fokus på hästen och ett leende på läpparna är svårt att värdera! Saknar den känslan! 
 
Förhoppningar, MM!! :D
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback