Gotland Pride!

Hej!
 
Helg på Gotland och hemma igår kväll vid 23:00 efter att ha varit på resande fot sedan 15:00. Rejält trött var nog bara förnamnet. Intressant helg har det varit. Otoligt kul att vara tillbaka på Gotland igen! Var där när jag var yngre men var säkert 12-15 år sedan nu. 
 
Många inspirerande och härliga människor, Många intressanta och bra föreläsningar om allt från Bisexualitet till presentationer om olika konst projekt i Ryssland, Ukraina osv. 
 
Visby är en kort och gott otroligt härlig och mysig stad och minnen från både Östersund och Reykjavik, Island infann sig ganska fort. Deffinitivt ett ställe jag skulle kunna tänka mig att bo på! Vad som händer med det får framtiden utvisa! 
 
Just nu är det otroligt skönt att vara själv på gården, ha hästarna utanför fönstret och bara försöka landa. Något som jag inte alls lyckats göra uder helgen. Samtidigt som jag stundtals varit väldigt närvarande så har det varit många stunder då jag inte alls varit på plats. 
 
Här är ett gäng bilder: Ej hunnit redigera eller dyl: 
 
Gotland Pride Visby Kyrka 
 
"Kyrktrappan"
 
 Skyltning 
 
Visby kyrka 
 
Fotografering på "hög nivå" 
 
Promenad i Visby 
 
Gator i Visby
 
Visby Kyrka med havet i bakgrunden 
 
Visbys, Gator 
Brandstation, Visby
Södra porten, ringmuren, Visby 
Gotländska brevlådor :)
 
Föreläsning, Avslöja Hetronormen 
Perspektiv mässan i Visby Kyrka
 
Musik underrhållning under mässan i Visby kyrka
 
Duett under mässan i Visby kyrka 
 
Mässa, Musik i Visbys kyrka 
 
Fotograf: Elise Carson ©
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback