Gymmet - I am back! :)

Hej!
 
Har äntligen kommit iväg till gymmet igen! Var ett ganska bra tag sedan jag var där och har inte känns så motiverad att träna men med lite tur har jag lyckats bryta isen och med lite tur kan jag försöka hålla mitt mål att träna 3-4 gånger i veckan. Övriga dagar och veckor då jag inte går till gymmet, kanske jag inte bara sitter heller då träning och ridning av min häst och långa promenader med vovven hör till vardagen. Dock är det lite olika typer av träning så ja. Glad att jag gick ditt idag, hann även med en lång promenad! 
 
Något jag gjorde när jag bodde i Östersund var att lägga upp ett eget träningspass som var enkelt att göra hemma. Hade tyvärr inte tillgång till ett gym då och ville fortfarande hålla igång mer än att ta långa promenader. Om det gav några större resultat eller ej vet jag inte men träningsverk fick jag i alla fall. 
 
Haha får passa på att vara på gymmet nu innan års skiftet då jag misstänker att det blir ett antal fler som börjar träna i samband med nya nyårslöften och dylikt :) 
 
Ett gäng på tre som är ungefär lika pepp haha xD <3 
 
Nu är det bara att hålla upp tempot igen och köra på, Dad running at Michigan Lake last christmas :) 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback