Ice, sand and a sign of hope!

Hej!
 
Sista nattpasset för denna vecka, Hoppas på en bra natt men finns en del som talar för något annat, oberoende kommer det visa sig.
 
Låst i en situation med två vägar ut och saker som är under förändring. Ja så känns min situation lite just nu. Bra eller dåligt vet jag inte, känns nog inte helt tryggt med en del av förändringarna men ja är nog mer att bara köra på och sen se vart jag hamnar helt enkelt. 
 
Ser fram emot att vända tillbaka dygnet, komma i någon typ av rythm igen och fortsätta att läsa litteraturen i min nya kurs. Lägga fokus på den och de sista från förra och låta allt annat komma efter det.
 
Nu börjar det i alla fall hända ett och annat i huset med renoveringen vilket är skönt på ett sätt men att jobba nätter samtidigt är inte att rekommendera då det inte är direkt ljudlöst när de jobbar och att sova dagtid blir ganska omöjligt. 
 
Nu är det också lite över en vecka kvar tills jag bor två veckor hemmifrån. Ska bli grymt skönt, att bo på landet och låta lugnet infinna sig :) 
 
Even though it mostly looks like sand and ice something actually grows! :)
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback