Isen blir allt tunnare!

Hej!
 
i början av hösten när mitt mål gick upp i rök spretade jag åt de flesta möjliga riktningar. Nu i några månader har jag lyckats rikta in mig på ett par/tre olika mål men med nederlag efter nederlag och saker som inte riktigt går i samma riktning som jag själv börjar jag ge upp. Frågan är bara vad jag gör istället. 
 
Att flytta till Stockholm börjar sakta men säkert suddas ut. Vart jag då kan tänka mig att bo istället vet jag inte mina andra stadiga punkter börjar precis som Stockholms planen att suddas ut. Distans både fysiskt och psykiskt är ingen direkt fördel. 
 
Jobb har jag vilket är skönt och med en allt stadigare ekonomi börjar andra dörrar att öppna upp som tidigare varit stängda men vilka dörrar som är möjliga har jag ingen aning om. 
 
När det kommer till plugget hade jag motivation och hade verkligen kommit igång för någon vecka sedan vilket var förbannat bra. Dock har mitt mål suddats ut och flyttats fram och tiden gått upp i rök. Med det även motivationen. 
 
Ja vad gör man, just nu har jag faktiskt ingen aning. Jag vill hitta ett eget boende men vart, jag vill ha en vettig utbildning men vad, jag vill ha ett givande och utvecklande jobb men vilket... 
 
Bild från Östersund i Vintras.  Fotograf: Elise C 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback