Kass timing eller dålig planering!

Hej!
 
Under den kommande helgen är det mycket som händer varav medlemsträffen som jag redan planerat att åka på och anmält mig till. Förutom det är det årsmöte, horse show, Dille gäng kommer till Sthlm och gemensam stall dag. De få dagar eller under de få dagar det skulle vara relativt enkelt att träffa vänner som jag ser allt för sällan är jag bortrest. Så sjukt opassande enligt mig!! Ganska surt att konstatera detta såhär i efter hand. Om jag hade vetat hade jag möjligen gjort andra prioriterngar men nu är saker och ting som de är.
 
Komiska är bara att jag under detta år kommer att ha hållit till i mellan Sverige ca 300 dagar och det är under några av de 6 dagar detta år som det hela sker. Sjukt otippat! 
 
Haha nej jag är inte super pepp på att åka iväg när det ser ut som det gör!! Har egentligen sätt fram emot att en sådan helg skulle vara möjligt och bara så typiskt att jag inte bokat in jobb utan en resa. Om det hade varit jobb hade jag lätt kunnat träffa människor de tider då jag inte jobbat allt bytt bort mina pass i god tid/inte planerat in några pass men ja jag är borrrtt rest! :/
 
Aja hoppas att det hela blir en rolig helg i alla fall! Även om det just nu känns lite overkligt om det hela skulle bli som jag planerat men ja stor chans ändå misstänker jag! 
 
 
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback