Nattpass 1 av 3

Hej!
 
Nattpass ett av tre. Har gått från ganska trött till nästa stadie där jag faktiskt känner mig ganska pigg vilket är skönt! Nästa "trötta timmar" brukar komma runt 5-6 på morgonen men just nu är det lungt vilket är förbannat skönt! Är lite illa mående vilket inte är det roligaste men ja härda ut och ta det lungt är bra. 
 
Verkar som om December blir en månad då jag jobbar heltid! Känns bra, ska få till lite struktur i plugget också under resten av November först. Dock svårt när jag jobbar natt då jag redan är inställd på nattpasset när jag vaknar på morgonen. 
 
Att det blir mörkt runt 3-4 tiden är heller ingen hit när det gäller att vara pigg och plugga men men, med lite tur kan jag hitta en bra struktur i det hela igen och då komma igång på riktigt igen! Hade en väldigt bra struktur ett tag men som dog av lite i och med en del något negativa förändringar men ja, hoppas på att hitta tillbaka!
 
Längtar efter kyla och snö!! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback