Reg och rusk!

Hej!
 
Jobbar natt just nu! Igår åkte vi iväg till våra vänners gård och sov över där för att ha hand om deras kor och även vovve. Då min brorsa även vari iväg tog vi även med min lille vovve Kita. Dock går dessa två damer ej ihop så vi var tvungna att ha dem särade hela tiden. Dock tog vi en långpromenad/psringtur med dem i skogen imorse vilket var skönt, trotts dåligt väder var det skönt att komma ut. Regn och rusk är bara förnamnet. Vi alla var nog lika genomblöta när vi kom in. Hariett som är våra vänners vovve la sig i sin korg och somnade när vi kom hem igen och min vovve fick på sitt nya Back On Track täcke. För övrigt så är jag mycket nöjd med det. Kita trivs med täcket och, verkar fungera bra! känns toppen att kunna ha det på henne nu i vinter när det blir kyligare och snö. 
 
Back on Track gör överlag väldigt bra och uppskattade produkter. har sedan tidigare ett schabrak, rygg täcke, och rygg värmare till människor sedan tidigare och senast blev det ett flece täcke till hund och häst :) 
 
Kita min vovve som nästa år fyller hela 11 år :) 
Toppur och jag 
Hariette våra vänners hund. En rolig liten tjej med massor av energi! 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback