To see the light!

Hej!
 
Härligt att se lite dagsljus idag! Har knappt sätt nå ljus alls de tre senaste dagarna, då jag jobbat natt och sovit dagtid och vaknat när det redan varit mörkt. Den senaste veckan har jag hunnit med två saker, jobb, sömn, hästar. Faktiskt mysigt att gå runt och mysa i stallet och fixa på kvällar/morgnar. Enda dryga har varit att jag oftast ska iväg vilket har gjort att det finns en tidsbegränsning vilket är lite tråkigt. 
 
Hade även tänkt hinna med att rida W idag men blev att pyssla om honom och sedan massage då det blev mörkt, och rider hellre honom när det är ljust och man ser något, finns paddock men är en bit till närmsta. Hann dock med att rida Toppur och hjälpa till med fodringen idag vilket var kul! Toppur gick bra och var faktiskt pigg till min förvåning. Skulle dock inte ha något emot ännu mer energi men var inte så seg som han stundtals har varit. 
 
Härligt med några timmar ledigt!! Dock jobbar jag hela helgen och sedan natt måndag, tisdag nästa vecka så ja inte så mycket ledig alls. På Onsdag blir sista dagen här på gården vilket är tråkigt!! Har varit otroligt skönt att bo här, och än är det dagar kvar (Y) :) Största utmaningen är missarna som inte riktigt vill samarbeta. Får försöka övertyga dem at piller är bra grejer imorgon eller söndag! Med lite tur är det inte försent då!
 
//Elise C 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback