turning the sail

Hej!
 
Dilemma, jo kan man säga, tankar tankar och fler tankar. Försöker få ihop och komma fram till hur och vad jag ska göra, idag imorgon, om en vecka månad och ett år haha kort och gott. Försöker smälta helgen och komma under fund med mycket för tillfället. 
 
Att få tiden att räcka till. Finna motivationen att slutföra och genomföra saker och ting innan jul men även att få till ett bra dags schema när jag återigen går på nattpass imorgon kväll. Att jobba dagtid hade troligen gjort det lättare eftersom jag har hästarna att ordna med på morgonen men ja så är det att både vara pigg nog att ta mig upp på morgonen men samtidigt trött nog att kunna sova hela förmiddagen. 
 
Har även en klocka nu som jag fick när jag fyllde år som jag har tänkt att testa. Ska bli intressant, den mäter bland annat sömn kvalitet, steg räknare, osv massor av annan rolig och användbar information! 
 
Jag skulle definitivt kunna tänka mig att flytta tillbaka till en gård igen! så sjukt mysigt och härligt att ha hästarna utanför förnstret och exempelvis. Plocka in hästen på fm för massage/ låta den stå med back on track täcke en stund och sedan ett trevligt ridpass på det... Hm lite drömläget!! :) Kanske dock inte bo helt själv utan gärna dela hus/ eller stall med någon annan! :)
 
Min vovve kita med sitt back on track täcke enda dagen då vi hade snö en så länge denna vinter! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback