Ansökan till Universitetet - Check!

Hej!
 
Med 11 dagar kvar tills portarna för vårens utbildningar stänger har jag nu skickat in min ansökan för andra gången. Denna gång genomtänkt och utarbetad, kanske byter plats på ett par kurser men nu står det mellan två olika program, de första programmet som i längden kan ge mig valfrihet samtidigt som jag får en tydlig struktur och inriktning mot ett ett ämne som har mycket med de ämnen jag redan läst mycket av. Det andra programmet som just nu är mitt andra val är ett program helt i linje med mina tidigare studier där det finns en tydlig struktur men inte så mycket valfrihet. 
 
När jag nu befinner mig i mellan Sverige är SU klart mitt första val av Universitet, då jag även haft planer och ideér utöver studierna på vad jag vill göra. Mycket av att studera på Universitet är det som är runtomkring. Eftersom jag tidigare varit en hel del på SU har jag också kommit i kontakt med andra arenor och platser som man kan ta del av som student något jag nu hoppas kunna införliva i min vardag. 
 
Nu är det bara att hålla tummarna på att jag kommer in och att det blir en rolig och givande utbildning!!
 
bild: Backen i Jämtland fotograf: Ikki :) 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback