As the world turns!

Hej!
 
Dagen har blivit den bästa möjliga! Först ett grymt bra arbetspass med gryma kollegor här i sama stad och sedan möte på andra jobbet med underbara kollegor, Har haft en fantastiskt rolig dag trotts att eko och tankar forit runt i hundra åttio. Jobbigt stundtals ja men nyttigt och har över börjat reflektera över saker som jag själv tycker att jag redan analyserat och funderat på mycket dock har jag möjligen lyckats att byta lite perspektiv. 
 
Genom åren har jag fått många råd längs med vägen men envis och bestämd med en vilja av stål har jag sällan tagit till mig alla råd till fullo. Att saker och ting upprepas men ser olika ut är det ingen fråga i, jag vet ganska väl hur jag fungerar och vad ett "vanligt" mönster ser ut även om den ena situationen aldrig är den andra lik. 
 
Intressant och möjligen något att grotta ner mig ännu mer för att lära mig mer om hur jag fungerar och ännu mer kunna identifiera olika situationer. 
 
Idag fick jag också beskedet/svaret att den lägenhet jag hoppats på inte finns på kartan längre, vilket också gör att min andra tanke blir "vad gör jag här?, och vad är det jag egentligen vill uppnå idag imorgon och i längden" Något som på många plan är nyttigt men som också lämnar en hel del frågetecken efter sig något som inte alltid uppskattas då olika deadlines närmare sig och tiden närmare flyger fram. 
 
Att bo hemma känns inte som en rimlig lösning och helst skulle jag redan ha viljat lösa den situationen, frågan just nu är bara vart, vad är det som talar för och emot saker och ting och platser att bo på och vad skulle de platserna i längden kunna generera och vad väljer jag i samband med det också bort... 
 
Många frågor står just nu och snurrar i hetluften på nytt och svaren som känns på en del plan väldigt långt bort har deadlines som närmare med en allt snabbare takt. 
 
From days and years when feeling like locked behind metall bars i now want to break free... And it´s fast! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback