Bruset in på natt timmarna...

Hej!
 
Kom nyligen hem efter promenad med vovve/cykel och kvällens 50 års fes/firandet. Denna vecka har minst sagt varit tomult och om jag kommit på benen på riktigt igen vet jag inte.
 
förväntningar, motsägelser, förhoppningar, omstart, hopp, nergång, brus
 
Just nu lever jag lite på vågornas toppar men dras snart med i karusellen igen, Skönt att ändå finna inspiration i saker och ting, även om det kanske inte blir så lång varit. Just nu måste jag satsa på att finna någon ny kontakt om det så betyder att börja om så är det troligen den stigen jag måste ta. Inte för att jag inte har vänner och bekanta runtomkring men för att saker och ting är för att de aldrig blev och för att de bara var. Efter timmar av samtal och konversationer har jag lärt mig mycket men som filmen heter förr eller senare exploderar jag om inte... 
 
Imorgon förväntas jag vara glad, positiv och social, det känns ganska långt bort just nu men är också sjukt trött i skrivande stund efter på tok för lite sömn och på tok för många vakna timmar. Så nu tar jag tillfälle i akt och sover timmarna fram tills ytterligare en dag med utmaningar och planer drar igång.  
 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback