Dreaming and Wishing!

Hej!
 
Ja en dag som kunde gått bättre men är an inspirerad och tanke sprid till tusen så är man. absolut inte första och absolut inte sista gången jag funderar över en kopia eller en helbror/helsyskon till min Toppur. Detta är troligen också första gången en sådan fundering är mer rimlig än vad den tidigare har varit. Hm hm hm... 
 
visst skulle det ta tid tills jag kunde göra något med hästen om den är född i år, åh andra sidan kan det också vara sätt som en fördel. HInna plugga och få till en utbildning, hinna resa, hinna leva (en stund i alla fall) hinna med att bli en bättre tränare och ryttare. Kunna påverka uppväxt och förse en unghäst med de bästa möjliga förutsättningar för att utvecklas till en fantastisk förmåga för framtiden. Att unghästen har potentiall finns det redan 6 andra levande exempel av med min Toppur som äldsta hästen i skaran som dock inte alltid haft all tur på sin sida men där han gång på gång visar hur otroligt bra han är och med lite tur kan vi nu också få möjlighet att förvalta och plocka fram det till fullo! :)
 
Samt att känna till båda föräldrarna på många sätt är också grymt! Genom åren har över tio avkommor efter samma pappa funnits på gården! :) 
 
dreaming, hoping, planing... :)
 
Toppur 4 år 
Toppur 6 år 
 
En sådan häst fast en så länge i mini format med lite mer vitt i facet :) hmmm... 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback