En sådan där bra dag!

Hej!
 
Irritationen från gårdagen har lagt sig, vilket är grymt skönt! känner mig betydligt lugnare och mer hemma än vad jag gjorde igår, Skönt! Dagen har spenderats på SU och har fått massor gjort i form av studier och läsning, vilket ä väldigt skönt då jag börjar bli lite stressad eftersom de datum då jag ska vara klar med kursen närmar sig med storm steg. Av den anledningen har jag också tackat nej till några av de jobbpass jag blivit erbjuden denna vecka. Just för att försöka lägga i fas och komma igång med den del jag ännu inte börjat skriva ihop riktigt än. Dock har jag redan gjort det arbetet en gång fast då i grupp så inget nytt, gäller att läsa in mig igen och utgå från det. 
 
Har även hunnit med att rida min häst idag vilket var bra. På grund av olika omständigheter blev jag påmind om hur otroligt bra jag har det och hur otroligt glad jag borde vara för att jag funnit poppis. Jag blev också en mer motiverad att försöka hitta tillbaka till min häst. Det har kännts lite som om vi sprungit om varandra och inte riktigt varit på samma kapitel då jag haft ganska svårt att anpassa mig efter honom men, ja jag ska försöka hitta honom och försöka hitta tillbaka till de förhoppningar och det vi hade tidigare då det gav så otroligt mycket!
 
Idag hade det också skett en större bilolycka med ett antal ekipage inblandade med både husvagnar och bilar på motorvägen på väg till stallet så istället för att åka till stallet på ca 10 minuter tog det ca 50 minuter på grund av långa köer. Får se vad som faktiskt hade hänt om de skrivs något om det i tidningen imorgon vilket känns ganska troligt. Hoppas på att de gick bra för de inblandade! Även om det inte såg speciellt kul ut när vi åkte förbi. 
 
Idag har jag också fått en del inspiration till vad jag ska skriva om i mina kommande blogg inlägg, bland annat från när jag satt och pluggade idag. 
 
Fortsättning följer! Ha re!
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback