Hösten/ Vinterns oklarheter!

Hej!
 
Ännu inte fått infon om hur det blir till hösten! Just nu så känns det helt ok om jag inte kommit in på SU nu i höst då jag kommit in på en kurs på halvfart och då istället skulle ha möjlighet att jobba mer fram till jul vilket jag skulle se som en fördel mer än något annat. Om jag börjar plugga vore det helt ok men just nu känner jag mig lugn med vilket resultatet än blir. 
 
I bästa fall kanske jag kan få tid till att vara kreativ och syssla med alla de konst projekt jag funderat på och haft planer på att genomföra. Jag skulle även kunna lägga ner ännu mer tid och energi i stallet på träning av både min och med lite tur ytterligare en häst och lägga upp en plan på hur och vad jag skulle fokusera på och träna på. 
 
Under vecka 44 är hantverkarna tillbaka och ska då fortsätta med renoveringen så med lite tur kanske vi har ett komplett hus tills i mitten av November vilket skulle vara otroligt skönt! Eftersom det är lättare sagt än gjort att hitta eget ser jag i alla fall det som en fördel när renoveringen blir klar. 
 
Kommer även bo borta på en gård i ett par veckor när min moster är på semester något jag verkligen ser fram emot!! :) 
 
Snöstorm på vinter tölten på Dille. Jag i förgrunden med min Toppur och vi lyckades få till en andra placering i tölt. Duktigt kille!! Trotts att dags formen inte var på topp! :) 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback