Inspiration!

Hej!
 
Varit en bra och inspirerande dag idag även om jag kan tycka att jag gjort lite för lite. Härligt dock med lite inspiration och struktur! Hunnit en vända in till stan efter ändrade planer, vilket var bra! Även om det tar förbannat mycket tid att resa, dock har jag månadskort eftersom jag ändå åker så pass ofta så det är bra!
 
Var även iväg till RFSL, länge sedan jag var där sist. Hittade en bok om konstkollot jag och min vän deltog på 2011. Inspiration minst sagt, med bilder och texter från olika deltagare blir jag påmind om den fantastiska veckan och samma känsla som jag hade där kom tillbaka. Den veckan kan möjligen ha varit en av de absolut bästa veckorna i mitt liv! Att få utöva konst i olika former varje dag med härliga och kreativa människor runtomkring gör bara att jag blir mer kreativ. Att dessutom längs den vägen lära känna dem och få någon känsla av att de människor som var så nya känns som människor jag kännt så otroligt länge de e härligt!!
 
Underbar vecka kort sagt!! I boken har de även tagit med några av de bilder jag tog under lägret. Grymt roligt! Hoppas att det i framtiden kan bli fler roliga och innehållsrika läger/kollo/helger med likasinnade människor!
 
Projektet som anordnade lägret hete Tusen Bilder Tusen Ord!
 
 
//Elise C 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback