Just a little bit…

Hej!
 
Hunnit med plugget jag tänkt, eller ja i alla fall det viktigaste och sedan varit på jobb möte och hunnit med vovven och trädgården. Så sjukt skönt att bara kunna vara även om frustration/irritationer dykt upp på nytt, när stressen börjar komma ifatt är det lätt att bli irriterad, speciellt om det pågår ett minder inre krig, som jag nog kan säga att det gör. Att bryta gamla mönster tar tid och även att komma på sig själv med att göra det. 
 
Dessa timmar är musiken, lyriken, och melodier i mängder mina vän, Att få följa berättelser och lyrik som stundtals kan spegla mig själv och stuntals inte alls är ganska skönt, försöka bara vara här och nu och fokusera på musiken istället för på allt annat. sådan musik som jag lyssnade mycket på förr kan stundtals vara så underskattad!
 
Just nu hoppas jag på att de planer för nästa helg blir av och längtar till nästa helg. Att få komma ifrån och att bara få vara och ha den person runt omkring som känner mig utan och innan. 
 
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback