Nästa Söder!! :D

Hej!
 
Jag har sedan Stockholm Pride och första dagarna av Augusti längtat efter att få en liten mini semester igen. I början av Augusti hade jag nämnligen semester i ca 3-4 dagar vilket var väldigt trevligt och troligen behövligt. Det är också sista gången jag träffade en nära vän till mig och nu om några dagar blir det tåg ner till söder igen! Ska bli grymt kul!! Att komma bort från stockholm en liten stund träffa vänner och bekanta igen och liksom bara få vara! Att lämna alla tankar om allt och inget. 
 
Själv och på egen hand är jag ganska dålig på att vara här och nu men med lite tur kan jag vara lite "här och nu" när jag är nere i söder. :) 
 
Blir troligen borta tills på Måndag och då blir det upplopp och plugg plugg plugg i ett par veckor tills jag med lite tur kan pusta ut i några timmar och sedan på det igen! :) 
 
En bild från en av våra "foto - sessions" under Dille tiden :) 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback