Nya kurs darum! (Y) Något att se fram emot!! :D

Hej!
 
Var på en grymt bra och rolig kurs nu i Fredags för Helene Blom, grymt duktig instruktör och ryttare på elit nivå. Idag har jag fått ut nya datum för nya kurser och ser sjukt mycket fram emot nästa tillfälle, Idag tänker jag också att jag kanske skulle kunna ha min häst på en av lektionerna och en liten Ti på den andra då vi troligen blir två som rider Toppur, Skulle vara väldigt roligt och intressant att se hur Helene rider Ti och vad hon har för tips. 
 
Något som jag verkligen gillar är att hon är väldigt mjuk men samtidigt pedagogisk och tydlig! Roligt också att hon provade Toppur lite och ja han är fiiiin!! Sjukt kul att se honom riden av någon annan!! Svårt att inte bli inspirerad av det! Visst vet jag att han har kapacitet men det syns så tydligt när man står och tittar på än när man rider och bara ser hästen ovanifrån :) 
 
Har även hittat en blogg om Toppurs helbror vilket är väldigt roligt och intressant!! :)
 
Bild på Toppur från i somras något rund men ändå göllig liten häst :)
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback