Sleepless, Sleepy

Hej!
 
Efter ytterligare en natt av att blivit väckt flertalet gånger av min vovve som också resulterat i att jag varit tvungen att kliva upp har inte sömnen varit på min sida. Morgonen har börjat med musik <3 mysigt värre, är lite små irriterad och hoppas på att saker och ting ska förändras snart. Har varit en förhoppning jag haft länge, att hitta ett eget ställe och få full kontroll av mitt liv, dock något som varit lättare sagt än gjort. 
 
Har även fått en hel del spam och dyl när det kommer till bostads letande, drygt!! 
 
Ne nu ska jag försöka ta mig upp och ut med vovven och till hästen. 
 
En sovande vovve i en park i Grekland. 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback