STORMVARNING! Watch out for what the future will bring ya!

Hej!
 
Hem kommern från stan efter en dag med si så där 5 timmars sömn jo klart att jag är pigg, Rolig kväll i stan blev det. Ytterligare en kväll med stormvarning som arrangörer ett miljö/klimat/musik projekt som hade sitt första start skott i somras. Vilket även var första gången jag kom i kontakt med dem och idag blev det andra eventet jag deltar på. Förra gången var hela programet ej genomförbart då det slutade komiskt nog i ösregn och en lättare "storm" ikväll var det inte fullt så stormig i alla fall inte när det kommer till värdet. Med en bra åsiktsrik debatt och givande diskussioner och bra och rolig underhållning blev det ytterligare en fin kväll. 
 
Var en del diskussioner om hur klimatet och alla negativa artiklar som kommer upp i media påverkar oss. Själv ser jag det lite som en intressant och rolig utmaning/ resa som jag med lite tur kan vara en del av på ett hörn :) 
 
Visst framställer media klimatproblemen som ett givet förlorande många gånger. Samtidigt är det något som inspirerar mig och driver mig väldigt mycket, Att explodera/implodera hemma för att kreativa delen av mig tar över är inget ovanligt. 
 
Ne nu blir det att packa väskan för att bege mig söder ut imorgon biti, ska sjukt kul!! Happy Halloween pps!! :) 
 
Sitter och lyssnar på musik och ja galet härligt!! LOVE IT!! 
 
Ja hat är ganska nice och läppstipt en rolig detalj! :) 
 
//Elise C 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback