SU ev till Våren ej i höst!

Hej!
 
Idag fick jag äntligen beskedd när det kommer till kursen som börjar nu i November på SU. De kommer inte att ta in några reserver alls vilket också innebär att jag blir utan en campus kurs och inte börjar studera på SU förrens möjligen i vår. Känns faktiskt förbannat skönt!  Eftersom jag då bara har en distans kurs på halvtid att fokusera på under månaderna fram till Jul och kan få mer tid till jobb och annat som jag inte riktigt kännt att jag hunnit med. Härligt härligt!!
 
Dessutom kan jag fokusera på Hälsopsykologi kursen som blir den enda kurs jag läser vilket jag ser fram emot då det verkar väldigt intressant och rolig!
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback