That someone special, :)

...
 
Saknar dagarna och kvällarna när mörkret infunnit sig, sittandes i soffan med någon, insvept i filtar, en te kopp i handen och ost och kex bredvid. Titta på film och bara vara här och nu, gång på gång råka slumra till och väckas av en dunk på axeln och någon som garvar åt en gång på gång som även göra att jag börjar le. Oups i did it again "vart var vi i filmen och vad har hänt?" Lungnet, atmosfären, stämningnen, Så häligt, Så mysigt!! 
 
Att bara vara, Att inte tala med ord utan göra fåtal ljud och veta att den andra förstår ändå. Ja jag saknar personen i fråga och den stillheten! Själv är jag ganska dålig på att vara här och nu men i dessa stunder lyckas jag ganska bra!! 
 
En bild från en av våra många påhitt,
 
Vad gör man inte när man är halft uttråkad och har konstiga och roliga saker i närheten xD med fantasi kan det mesta bli rolig och intressant och i rätt sällskap!!! :) 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback