Underbara Söder!

Hej!
 
Idag kom jag "hem" efter att ha varit i Söder över helgen. Sjukt härligt att komma ifrån och träffa alla igen och min nära vän. Underbart! Kort sagt! Blev en helt ok fest även om den troligen inte riktigt blev som vi tänkt, roliga och trevliga dagar med vänner och bekanta. 
 
Hann även förbi Ullared så nu har både hund och häst nya Back on Track täcken. Kita min hund börjar bli gammal vilket även märks en del i hennes leder och med vintern som sakta men säkert kommer närmare brukar det bli värre så skönt med ett bra täcke! 
 
Även ett till Toppur som alltid mår bra av att stå med ett Back on Track och speciellt kanske efter ett träningspass för att hålla muskler varma med god cirkulation! Väldigt nöjd!! :) 
 
Blev även några små saker till mig :) 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback