En följetång om livet!

Hej!
 
Ja ibland ter sig livet likt en orkan ibland som ett stilla hav, oberoende av vad tar jag mig igenom det! Ibland är havets stilla yta en fasad mot vad som egentligen händer under ytan. Tankar, åsikter, funderingar, livet. 
 
engagemang, att träffa likasinnade, att få vara sig själv, hitta forum, hitta platser, hitta sig själv. 
 
en ren och skär bergodalbana härligt, spännande, kul, frustrerande, läskigt, blunda andas in andas ut inspireras, se världen från nya perspektiv, upp och ner från ena och andra sidan. 
 
träffa personer, lära sig nya saker, kunskap, inspiration, längtan, saknad, definitioner, gemenskap. 
 
värme, kyla, det handlar i grund och botten att fokusera på rätt saker, på bra saker och aldrig tappa bort målet även om världen snurrar och jag hamnar upp och ner. Att vara medveten om saker som måste förändras, saker som är ett problem/utmaning men inte lägga fokus på det utan på målet. 
 
Detta inlägg är ett första inlägg på lite de som jag tar upp här ovanför ja livet i stor och smått. Ska försöka skriva om saker som på ett eller annat sätt betyt mycket för mig eller haft en betydande roll osv. 
 
Learning by doing! 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback