Härliga höst tider!

Hej!
 
Förkylning, nästäppa, halsont, huvudvärk, och ett förbannat lock för öronen, nej det är ingen hit att vara förkyld!! Stor kopp te efter många försöka att kurira mig under dagen och en varm duch får sluta denna dag. Hoppas på att det ska ha gett lite resultat imorgon och att jag mår bättre, imorgon blir det jobb på fm och sedan plugg på SU som gäller så att vara förkyld har jag inte riktigt tid med. 
 
Längtan efter Jämtland börjar också komma ifatt mig igen, inte av den anledningen jag nämner i mitt förra blogg inlägg, men sköna kvällar med trevligt sällskap, film te/glögg är aldrig fel eller varför inte besöka Jamtlis Julmarknad!?!? sjukt trevligt folk, härlig stämning och massa gryma hantverkare! 
 
Ja med hösten kommer även många trevliga stunder även om jag inte upplever detta som så trevligt!
 
Mina fina te kopp som jag fått med mig hem från jobbet (Y) :) 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback