Inspiration under en seg morgon!

Hej!
 
Har inte hunnit med mycket idag men funnit ispiration ja. Så nu ska jag komma till skott och göra ett och annat, har dock hunnit med och pluggat, varit ute med vovven, tagit det lungt och städat vilket är skönt! 
 
Har nu under förmiddagen sutit och tittat på kortare/kurser och olika workshops/konferenser och hoppas nu på att jag ska kunna delta på i alla fall en av dem. 
 
Nu blir det ägna baksidan en stund och inspireras och försöka lära mig om mina små växter på baksidan. För trotts att det inte funnits så mycket tid under sommaren som jag skulle ha viljat så har mycket hänt! Om jag skulle kunna så skulle jag inte tveka en sekund att göra om mitt rum till ett växthus haha xD Ja jag är möjligen udda men växter och dylikt är kul! Speciellt eftersom det finns så otroligt mycket att lära sig och så otroligt mycket som vi får av naturen utan att alltid lägga märket till det! :)
 
Inspirerande film:
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback