Lyckad fotosession

Hej!
 
Under veckan nu kom jag på att dra iväg till stallet igen och fota lite med syfte att fota och inget annat. sagt och gjort kom jag iväg och blev ett gäng bilder kanske inte de bästa förutsättningarna men ja jag får ta det för vad det blev. 
 
Något som var roligt var i alla fall att jag fick upp ögonen för en av unghingstarna eller ja jag tror att han är en av dem som är sparad som hingst en så länge. super fin liten kille, visst såg jag honom som föl men det var ett bra tag sedan. 
 
Kristall från Övergran som han heter har gått från detta busfrö till
 
till denna lilla snygging! :) SKa bli roligt att se vad det blir av honom. 
 
Här är några fler bilder från denna vecka:
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback