My Birthday!

Hej!
 
Igår var den tredje September och ett år sedan jag fyllde 20. Vilket i säg bara kan innebära att ytterligare ett spännande, roligt, jobbigt och fantastiskt år har gått och jag har gått från 20 till 21. Inte en allt för märkvärdig åldere om du frågar mig förutom då att jag även får dricka i USA. Vilket faktiskt kan vara trevligt då det finns många roliga och intressanta drycker även i detta land som många andra länder. Dock är att dricka inget jag driekt hinner med dessa dagar. Som är fyllda med jobb, häst, hund, livet vänner och mycket annat. 
 
Härligt nog fick jag till det och har kunnat vara ledig både igår och idag. Dock att sitta hemma eller liknande är inget jag direkt brinner för. Så gårdagen spenderades på Stockholms Universitet som funktionär något jag uppskattade, både att få umgås med min vän och hennes arbetskollegor men också att få göra lite skillnad och dessutom lära mig mer om SU och hur exempelvis kåren och olika delar av Universitetet fungerar. Vilket alltid är roligt. Det också på grund av att jag troligen kommer att läsa en kurs på SU senare i höst. 
 
På kvällen blev det även tackfest för samtliga som varit med och hjälpt till under välkomst veckan, en väldigt uppskattad och trevlig middag med trevligt/roligt sällskap och ny bekanter, och vem vet kanske nya kollegor i framtiden. 
 
Efter att ha blivit indragen i dessa samanhang och stött på massa roliga och trevliga människor misstänker jag att det inte blir mitt sista uppdrag på SU. 
 
 
 //Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback