När man skjuter hål på mitten och fortsätter!

Hej!
 
Detta är en sådan kväll jag mer än gärna skulle vilja ta tre steg utanför mina skor, stå på utsidan och vara betraktaren av mitt liv, och kanske inte vara i det.  Gräva ner mig eller fly fältet hm. ja kanske vore något. Det är många gånger i dessa eller liknande situationer som jag blir väldigt peppad på att släppa allt som är just nu och dra iväg utomlands och ha fokus på annat! Så om jag börjar skriva om sådant bli inte förvånad, för trotts allt skulle det vara otroligt kul!!  
 
Idag reda jag både TI och Toppur, TI börjar förstå mer och mer, men fortfarande mycket att jobba med, vilket jag tycker är förbannat kul! Gyrmt glad att jag har denna lilla tjej att jobba med just nu. Toppur gick också bra, försökte rida som på kursen i fredags och gick faktiskt ganska bra. Fortfarande funderar jag på hur bra han och jag egentligen passar, har förbannat svårt att möta honom på mitten och blir lätt att jag kör på och missar honom. Så får se hur det utvecklas. Dock gav kursen mig ny motivation! även om jag fortfarande tvivlar på hur bra vi egentligen passar. Dock har jag nog inte helt gett upp hoppet om att vi någon gång i framtiden kan mötar på mitten och finna varandra igen!
 
Mamma och min snyggning <3 
 
Mamma och Poppis! 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback